Betingelser og vilkår for brug af Smartplan

Generelt

Når der oprettes en konto på smartplan.dk accepteres nedenstående vilkår og betingelser i mellem leverandøren (Smartplan) og kontoejeren (Kunden). Smartplan leveres og ejes af:

Smartplan forbeholder sig retten til at ændre og opdatere nedenstående betingelser uden varsel. Det betyder også at ovenstående ejerskab til enhver tid kan ændres uden samtykke med kunden. Du kan altid tilgå den nyeste version af disse vilkår og betingelser på https://smartplan.dk/terms.html.

Overtrædes nedenstånde vilkår og betingelser, forbeholder Smartplan sig retten til at slette kundens konto og alle oplysninger der måtte tilhører den.

Generelle betingelser

  1. Kunden skal angive en valid emailadresse samt sit fulde navn ved oprettelse.
  2. Kunden er selv ansvarlig for sikkerheden for sin konto. Det er kundens ansvar at beskytte og vedligeholde sin adgangskode og invitationskode. Smartplan kan ikke drages til ansvar for hvad der sker med kundens konto og oplysninger. Kunden er ansvarlig for alt indhold der lægges på sin Smartplan konto. Indholdet må ikke være af ulovlig karakter.
  3. Smartplan kan ikke drages til ansvar for hverken direkte eller indirekte fejl hos kunden. Herunder fejl som er opstået pga. brugen af Smartplan. Det betyder at det er kundens eget ansvar at sikre korrekte informationer i vagtplanerne i Smartplan.
    Smartplan kan ikke drages til ansvar for fejl i vagtplaner eller andet indhold på Smartplan.
    Kundens erstatningskrav over for Smartplan kan under ingen omstændigheder overstige summen af kundens betalinger for de seneste 6 måneders ydelser. Det samme gælder ved brud på persondatasikkerheden eller behandlinger, som kunden har ansvaret for, og som er foretaget af Smartplan. Retter en registreret et erstatningskrav direkte mod Smartplan, har Smartplan desuden ret til at søge løbende regres for de hermed forbundne udgifter af enhver art, og således at Smartplan i intet tilfælde betaler erstatning i videre omfang end angivet.
  4. Smartplan kan til enhver tid opdatere og ændre i Smartplan applikationen. Smartplan kan være utilgængelig i forbindelse med opdateringer, men Smartplan bestræber sig på at minimere utilgængeligheden i forbindelse med opdateringer af Smartplan.
  5. Smartplan er designet til at lave vagtplaner og håndtere vagtplaner. Bruges Smartplan ikke hensigtsmæssigt og har vi mistanke om misbrug, forbeholder Smartplan sig retten til at slette og blokere kunden.
  6. Smartplan forbeholder sig ret til at kræve betaling for bistand til den dataansvarlige i medfør af databehandleraftalen til en fastsat timetakst på 1.500 kr. ekskl. moms.

Betingelser for betaling og abonnement

  1. Alle priser er opgivet i danske kroner eksklusiv moms. Smartplan kan justere priser i forhold til valutakurser, nettoprisindeks, afgifter og lignende således at Smartplan stilles uændret.
  2. Et gyldigt og understøttet betalingskort er krævet for at bruge Smartplan udover den gratis prøveperiode.
  3. Smartplan kan benyttes gratis i op til 30 dage. Ved udløbet af prøveperioden beder Smartplan kunden vælge en abonnements plan samt at udfylde kortoplysninger. Herefter påbegyndes abonnementet.
  4. Abonnementet løber for 30 dage ad gangen og forlænges automatisk med forudbetaling af den kommende periode.
  5. Ved påbegyndelsen af abonnementet giver kunden automatisk Smartplan ret til at trække det pågældende abonnements beløb.
  6. Hvis Smartplan kontoen ikke opsiges inden den gratis prøveperiode udløber, trækkes beløbet for den kommende måneds abonnement.
  7. Der sendes automatisk faktura på betalingen pr. email.
  8. Ved opgradering eller nedgradering af abonnement hæves det nye beløb automatisk ved næstkommende hævning.
  9. Fattes der mistanke om at der oprettes flere nye konti af samme kunde eller under nyt navn, med henblik på at undgå at betale abonnement, forbeholder Smartplan sig retten til at blokere en konto.

Opsigelse og refundering

  1. Kunden kan bruge Smartplan i 30 dage uden beregning.
  2. Opsiges Smartplan inden 30 dage betaler Kunden ingenting.
  3. Sletter kunden sin Smartplan konto stoppes opkrævningen således at der ikke opkræves for den efterfølgende måned.
  4. Det er kundens egen opgave at opsige og lukke sin konto hos Smartplan. Smartplan betragter det ikke som en opsigelse at modtage en email eller brev. Kunden skal selv via Smartplan, slette sin konto hvorved abonnementet opsiges.
  5. Har kunden forudbetalt for en længere periode, refunderes der ikke et eventuelt restbeløb.
  6. Har kunden ubrugte SMS beskeder, refunderes beløbet ikke.
  7. Da leveringen sker digitalt er der ingen returret ej heller 14 dages fortrydelsesret. Ydelsen leveres på tidspunktet for betalingen.

Privatliv

  • Du finder vores privatlivspolitik her.

Kundeservice

    Hvis der er brug for hjælp til Smartplan, kan Smartplan kontaktes på [email protected].
Opret dig gratis og kom igang på 2 minutter
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Opret dig gratis og kom igang på 2 minutter
Ved oprettelse accepterer du vores betingelser.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.