Manual > Generelle informationer > Sådan skifter du kontoejerskabet på en Smartplan konto

Sådan skifter du kontoejerskabet på en Smartplan konto

Hvis I ønsker, at kontoejerskabet for en konto skal overdrages til en anden, kræver det, at I kontakter Smartplan Support via chatten på vores hjemmeside eller vores mail support@smartplan.dk

Af sikkerhedsmæssige årsager er det kun den nuværende kontoejer selv, der har mulighed for at indberette og bekræfte, at kontoejerskabet skal overdrages til en anden.

Kontoejerskabet kan kun overdrages til en anden medarbejder/bruger, der har administratorrettigheder på kontoen. Du må derfor gerne sørge for, at den nye kontoejer har en bruger og administratorrettigheder på kontoen, før du kontakter os.

Du kan se, hvordan du giver en bruger administratorrettigheder her.

Hvis I eksempelvis står i en situation, hvor den nuværende kontoejer ikke har mulighed for at bekræfte ændringen af kontoejerskabet, er du velkommen til at kontakte os via chatten på vores hjemmeside eller på vores mail support@smartplan.dk, så vi sammen kan finde en løsning.